Title: The God`s Trial.
Filename: levels/doom2/g-i/god2hell.zip
Size: 983 KB
Date: 06/27/97
Author: Jordi Tomás Carrera Ventura
E-mail: ercv@telebase.es
Description: of level................: THE BEST DOOM PWAD-LEVELS NEVER BUILT FOR THIS GAME. Description of author..: }:-), &:-), :-#, >:->, "O:-)".

My E-Mail adress ............is.....: erocv@telebase.es Game................................: DOOM ][ 1.666.

**** Technique Information and Nets/Interesting details **** ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Level(s) #...................................: MAP01, "Halls of the Damned"; MAP02 "The Waste Tunnels"; MAP03, "House of Pain" (103 KB); MAP04, "Fortress of Mistery" (158 KB); MAP05, "The Citadel" (198 KB); & MAP06, "Inferno" (137 KB). Single Player............................: Yes. Cooperative 2-4 Players..................: Yes. Deathmatch 2-4 Players...................: Yes, but it isn`t tested. Keep this in mind. Difficult Settings.......................: Yes; don`t test the ULTRA-VIOLENCE level vunerables.

New graphics...................: No, no, anything. I haven`t much utilities. I only have played a little with the graphics. Yes, you`ll see. New music......................: Yes. New Sounds.....................: Yes !!! Demo(s) replaced...............: None.

File´s size...............................: 2,453,420 Bytes.( 2,33 MB ) Computer Requeriments.....................: Pentium 60 or faster; +8 MB Ram. Tester(s).................................: Jordi Tomás Carrera Ventura. Ero Carrera Ventura. Itchy & Scrachty. "Binary" Special thanks to.........................: `ID Software`. Ben Morris. Keith Hickman.

Note:

Important: The levels 01, 03 y 06 are complemented with a super-difficult-level created specially for that players who would like simply destroy everything, burn and kill to the enemies in the cheat mode. You can´t complete the levels in this difficult setting vulnerables. It´s at the ULTRA-VIOLENCE skill. Kill happy !!!

**** Construction **** ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Base...........................: THE BEST PWAD NEVER BUILT FOR DOOM ][. Time...........................: ¿?; 1 month and 3 weeks. Editor(s) used.................: DCK and DCK 2.2 Know bugs......................: Basicly, none.

**** Copyright/Permissions **** ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Who needs them? ~~~~~~~~~~~~~~~

( Excuse my English, please. I don´t know if something is wrong )
Credits:
Base: ............................: Pasen y vean los mejores WADs de la Historia.

Tiempo de construcción..........: Cerca de 1 mes y 3 semanas, aproximadamente. Tiempo de adaptación a la 2.0...: Tres días. Editor(es) usado(s).............: DCK y DCK 2.2 Bugs Conocidos..................: Ver texto a continuación...

1º. Es más que probable que en un ordenador como el anteriormente recomendado estos niveles sacudan algún que otro pantallazo. El numero de objetos y caras de los mapeados es tan perfecto y elevado, y los lugares tan amplios y extendidos, que es muy difícil poder apreciar todo o, al menos, en su máximo esplendor. 2º. En el nivel de dificultad ULTRA-VIOLENCE no podréis salvar el juego hasta el nivel 3. Hay tanta masifiación de objetos que es imposible solucionarlo ( he pasado un calvario para que se pueda grabar en los demás niveles ). Tampoco rendirá el juego al 100% en los dos primeros nieveles, lo siento de veras, pero es un precio ínfimo comparado con el placer de jugar al mejor WAD de la historia de DOOM ][, y hablo en serio. Comprobadlo vosotros mismos. 3º. No existe ningún Bug en la construcción, o los pocos e inofensivos que había, han sido aniquilados sin rastro o disimulados tan bien que no los podréis apreciar a no ser que seáis unos críticos incombustibles. El único problema de mi WAD se produce al salir del juego: el ordenador, por lo menos, el mío, se cuelga y auto-reinicia. Se trata de un problema de asignación de memoria manifestado por el COMMAND.COM. No es nada grave, pero deberéis tenerlo en cuenta. La única solución efectiva al 70% es ir mediante IDCLEVXX, por ejemplo, a algún nivel del juego original. Ir entonces a la salida del mismo, acabarlo y una vez allí seleccionar en el menú END GAME. A partir de ahí, podréis salir del programa con bastantes posibilidades de que no se cuelgue.

**** Copyright/Permisos **** ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

...no conozco a ningún ser vivo que respete, o lea siquiera, esta sección. Yo, por si acaso, escribo algo. A ver, a ver... ( Lo fundamental, psché ).

Podéis utilizar este PWad para hacer lo que os dé la gana. Podéis usarlo como base para construír nuevos niveles, etc., etc.; también podéis modificarlo y mandárselo a quién queráis. No hay ninguna prohibición que afecte a los derechos de este Wad. Sólo os pido que lo enviéis con este fichero de texto tan humilde que dice quién es el responsable de La Prueba de los Dioses...
Build time:
Editor(s) used: .................: DCK and DCK 2.2 Know bugs......................: Basicly, none.

**** Copyright/Permissions **** ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Who needs them? ~~~~~~~~~~~~~~~

( Excuse my English, please. I don´t know if something is wrong )
Bugs:
Rating: (9 votes)
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Supported mirrors: Unsupported mirrors: /idgames protocol:


Reviews:
Anonymous
Quite interesting maps. UV is certainly not impossible on maps 1 and 3; haven't tried 6 yet.x
Anonymous
great levels x
Anonymous
not to bad worth a play or two x
Anonymous
UV is also possible on map6. And if you play careful and use the secrets(bfg,berserk early on) it's not even though. In those 3 levels there are challenging areas but the secrets will give plenty health, armor and firepower. In the so called possible levels you're overpowered. They looked rather nice too and the design is interesting. 4/5 coldfusiox
Anonymous
sometimes bizzare looking, sometimes bad planned, but nevertheless intersting maps. uv is possible on all maps from scratch, but maybe too rough. also, it was one of the first pwads I played back in '98 - so **** /hthx
TimeOfDeath
fun '97 mapsx

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