Draconio's Doomworld Forums Blog

Draconio's Doomworld Forums Blog

Return to Doomworld August 4, 2004, 9:46 pm
Yeah, so I've been absent from Doomworld for a few months again. Well I'm still alive if not well, I'm kind of recovering from a relationship gone bad at the moment, but things are getting better I think.

Well I've spent the past few months trying to reorganize my life, wasting too much time on aforementioned relationship, sometimes drawing things... I hadn't done any Doom stuff at all until a few days ago.

Yeah, I'm still going to work on my map for Community Chest 2, I've lost a lot of time though, but I still have hopes of getting it in before the deadline. Hopefully I'll manage to get it up to standard. I also replayed through Doom 2, and started on another run through TNT Evilution today.

Doom 3 is out? Whatever... this computer nearly chokes on Unreal Tournament, let alone really new games... and I'm broke. Trying to get a new job, nothing yet though...
5 Comments

Avatars? March 24, 2004, 10:07 pm
Is the avatar upload problem fixed? Darknation appears to have a new one.
9 Comments

A month of IRC sobriety March 23, 2004, 10:57 pm
I just realized it's been a month since I left the IRC channel I used to frequent.
6 Comments

Jewdis (Chat log) March 20, 2004, 11:20 pm
sensei_otakuu: yay! @ CHOBITS Episode 1-26 Complete DVD BOXSET NEW!
sensei_otakuu: hmm... this can't be right?
sensei_otakuu: Starting bid $15.00 Chobits episodes 1-26 complete DVD boxset ( P&P cheap)
sensei_otakuu: o_O;; @ History: 0 bids
sensei_otakuu: OMG
sensei_otakuu: I wonder if anyone will suddenly bid today for it
sensei_otakuu: damn it, this is too good to be true?
sensei_otakuu: * see's Draconio gone to fap or something?
draconio2001: no, it's just that you're boring.
draconio2001: actually, I'm drawing something, but I'm still at my desk
sensei_otakuu: ~_~;; Draconio: no, it's just that you're boring.
sensei_otakuu: talk to my hand then beyatch!! >,>
sensei_otakuu: why am I boring?
draconio2001: * bites off sensei_otakuu's fingers of his hand *
draconio2001: because I'm not particularly interested in your purchases of shit?
sensei_otakuu: ...
sensei_otakuu: you mong!
sensei_otakuu: jewdis! ~_~;
draconio2001: rofl, wtf? jewdis?
sensei_otakuu: xD
draconio2001: Judas?
draconio2001: As in the guy that betrayed Christ?
sensei_otakuu: lol
sensei_otakuu: yeah!
sensei_otakuu: spelt it wrong you Jew!
1 Comment

Hyena's title March 4, 2004, 1:13 am
What was Assmaster right about?
4 Comments

Why play Doom? [IRC log] January 13, 2004, 6:11 pm


[14:10] <Draconio> heh
[14:12] <Draconio> bbl
[14:14] <Mike|Hunt> why?
[14:14] * Mike|Hunt wonders what Draconio is doing? .
[14:41] <Draconio> Playing Doom
[14:42] <Mike|Hunt> oh
[14:42] <Mike|Hunt> why?
[14:42] <Draconio> . . .
[14:43] <Draconio> You wouldn't understand! >:P
[14:43] * Mike|Hunt wonders why Draconio is kind of addicted to this old game?
[14:43] <Draconio> Because it's fun?
[14:44] <Mike|Hunt> Because it's gay!


Oddly enough, he's bashed Doom for being "old" on more than one occasion, yet is a big fan of Double Dragon.
4 Comments

Fleshwallse January 11, 2004, 1:24 am
I was just lying down to go to sleep when the idea of fleshwallse struck me. Think about it, there's been impse, cacose, and even the occasional demonse, baronse, mancubusse, and cyberse, but how many times did fleshwallse occur to anyone?

I suppose I'm tired and will regret this post later, but at the moment, it's fun...
2 Comments

Another stupid worthless blog thread. January 5, 2004, 9:42 pm
[php]
Murhahahahahahaha! I can write in colour!
"If it bleeds, we can kill it!"
[/php]
0 Comments

"Ban ban chocolate I mean ban" December 29, 2003, 7:51 pm
Where does this phrase originate from?
4 Comments

Which word do you like? December 18, 2003, 1:58 am
See poll. I'm bored.
2 Comments

Next