Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • NOTE: There is a known issue with the most recent entries having screwed-up information and links. Some databases are out of sync and we haven't been able to fix it yet.

Giulio Galassi Is Dead

   (30 reviews)
Sign in to follow this  

Guest

About This File

You must save Giulio from Hell.


User Feedback

Create an account or sign in to leave a review

You need to be a member in order to leave a review

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Guest

Unknown date

  
Glassy Man, when you will ever learn?

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
Even Glassyman thinks this is shit. It is. ~Csonig

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
I'd rather skin myself with a dull spoon, rub 34-grit sandpaper on every square inch of my body, jump in a bathtub full of salt and barbed wire, and set myself on fire than download this. 0/5

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
shitburger

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
Shit.

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
This is a shitty jokewad, stay away from this at all cost!

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
LOL despite the .txt saying otherwise, this was probably made by Giulio Galassi in response to recent events involving the ZDoom forums. Excellent "Gamarra's Soul"-like gameplay. 5/5 -Maes

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
i thought it was funny, but that sucked balls. make better maps or dont make them at all

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
Did someone say jokewad? Auto zero from me.

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
huh

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
this is dumb and maes is dumb and glassyman is dumb and retards giving him more attention are dumb

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
Another shitty Gamarra-esque wad? Ugh. Why can't there be any more quality wads like Memento Mori, Requiem, Alien Vendetta, CC2 and even KDiZD? For the idiots giving out 5/5 scores for crap like this, you're only encouraging shitty mappers to continue making garbage like this. Stop it. 0/5

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
I like Jokewads. But i like Good ones (How not to be seen, for example). I think it's better to play Wow.wad instead of this crap. 1/5 Dark_Zero

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
Why don't people start getting a life. After playing this again another heap of you know what that is based on Wills and Giulio Galassi as characthers. Wills Must die, Gammara must die. Poorly done map that is full of poo from start to finish. It gets a 1. -PC

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
Interesting insight on the recent ZDoom forum happenings, but the WAD has a somehow disturbing and dark tone about it, even if it was not stolen as GG says. It also raises some questions about what really happened... 3/5

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
wat

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
Wills still uses his Dildo in Hell :-D Priceless 5/5

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
If Gulio Galassi was really dead, I'm pretty sure there would be a celebration in every city across the world, with parades in every street. I'm not seeing any of these things, so it's pretty obvious he's alive. As for the whole Giulio Galassi being banned, he was banned for trying to HACK INTO other people's accounts.

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
Quite possibly the biggest bunch of shit. remember when i posted a fake gamarra map that had a few rooms and like ten monsters. I thought that was way better than any of the gamarra maps at the time and further more it summed up what you would get with a gamarra map

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
^when pigs fly, lol Spolier: In Hexen it is possible to make pigs fly.

Share this review


Link to review
Guest

Unknown date

  
Gulio Galassi and Wills should both die for being huge idiots. Glassyman made shit maps, then Wills responded, then Glassyman started making that "Gamara's Soul: Kill everyone in the Doom Community" crap wads, then this crappy shit wad and all the other wannabe Glassyman maps came into existence. Thanks alot you idiots. 0/5

Share this review


Link to review
  • File Reviews

    • By Loud Silence · Posted
      Creative, fun, entertaining and challenging levels, very cleverly hidden secrets, some butt-kicking ambushes and traps. Ammo balance is pretty tight in some maps with pistol start, but everything is possible. A must-play WAD.
    • By Walter confetti · Posted
      A very neat 1996 map that i kinda remember to have played already long ago, or at least something with a similar start, a really good interconnected layout (even if i was roaming around asking where to go, especially after taking the blue key and trying to leave the caves section), good texturing, hard monster placement (the easiest monsters are the shotgunners), really generous with health placement and some strategic megaspheres here and there, too bad it is too stingy with ammo, leaving me battling chaingunners with only a chainsaw sometimes... but overall, very good!
    • By Walter confetti · Posted
      IT JUST WORKS! Ok, with that stupid jojoke out of the way, we can start talking about this map:   It's a nice map from 1995 with some interesting room shapes (especially the one beyond the blue skull key door), the difficult and map flow is pretty easy and straightforward to navigate, don't fell discouraged by the large amount of enemies (it contains 120 monsters in total)! They're just cannon fodder for the majority of the map, expect for the final part with a arch-vile / cyberdemon combo near the exit, overall it could be easily beaten in 10 minutes or even less if you are a talented player... Enjoyable.
    • By Walter confetti · Posted
      Pretty 90s-ish, basic looking map sets into a tech / hell fortress of sorts, really large map that i've finished in 30 minutes, but luckily the map uses not really hard monsters to confront, making this pretty easy to finish, but again, is a long, LONG map with the most tedious parts are the mazes and that long backtracking stairs... Pretty meh   Also this map crashes on Doom 2 exe (DosBox) when you save the game, so i played it with a limit-removing dos port (doom 2 plus) without any trouble, so if you want to play this you had to use a limit removing port.
    • By Walter confetti · Posted
      Nice mini episode, reminds me of some sort of amateurish Plutonia Experiment sometimes. Pretty enjoyable!
×