Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Cyb

Hooray!

Recommended Posts

Over at Chris Hansen's Doomer's Recess you can check out three screenshots from a brand new Kristian Aro map! If you don't know who Kristian Aro is, I really can't help you, but you should promptly do an idgames Archive search for him RIGHT THIS SECOND BEFORE I JUMP OUT OF THE COMPUTER AND STRANGLE YOU. That's a figure of speech of course.

Share this post


Link to post

fp

and happy birthday Chris. :)

[danemode] I dag er det Christian's fødseldag, hurra hurra.
[/danemode] :P

Share this post


Link to post

Respect! Cudos to Torn for the best FP ever! ;-)

"Jeg takker mange gange, Torn!"

Hey Cyb, if you need help choking people, who don't know Kristian, just call me! Damn Newbies.....

Share this post


Link to post

Tak alle sammen. Vi kører den danske stil for hårdt her, hva'! Hvor lang tid går der inden folk begynder at brokke sig.... Men ja, Shaviro, bare rolig. Du/i er ikke glemt! :-)

Share this post


Link to post
c-cooper said:

Tak alle sammen. Vi kører den danske stil for hårdt her, hva'! Hvor lang tid går der inden folk begynder at brokke sig.... Men ja, Shaviro, bare rolig. Du/i er ikke glemt! :-)


hehe. Hvis folk begynder at brokke sig kan de svare til mig...supermoderatoren! :P Glæder mig til dine 'sidste' :( reviews.

Share this post


Link to post

Blasted Dane-speak :)
Oh, and just who the hell is Kristian Aro?

Share this post


Link to post

DoomBoy! You did not ask that question, dude! I guess you really are stupid....

Share this post


Link to post
c-cooper said:

Tak alle sammen. Vi kører den danske stil for hårdt her, hva'! Hvor lang tid går der inden folk begynder at brokke sig.... Men ja, Shaviro, bare rolig. Du/i er ikke glemt! :-)


Måske du vil review vores megawad, når den er færdig?. :)

Share this post


Link to post

Review af en megawad... tak, men nej tak, det har jeg aldrig gjort så meget i, og iøvrigt så er jeg holdt op med at anmelde baner :-( Jeg ordner dem jeg har på listen, og så tror jeg ikke at jeg vender tilbage til det. Måske engang imellem... Men spille megawad'en skal jeg selvfølgelig! Og Shaviro: Du ordner bare alle brokkerøvene, der ikke kan gøre for at de ikke er danskere ;-)

Share this post


Link to post
c-cooper said:

Review af en megawad... tak, men nej tak, det har jeg aldrig gjort så meget i, og iøvrigt så er jeg holdt op med at anmelde baner :-( Jeg ordner dem jeg har på listen, og så tror jeg ikke at jeg vender tilbage til det. Måske engang imellem... Men spille megawad'en skal jeg selvfølgelig!


Okay, helt i orden. :)
Det vil være "oldschool". Ikke så mange detailer, jeg kan bedre lide godt gameplay. Men det blive selvfølige lidt mere detailet end doom.wad(det skal smage af det ikke er 93 mere :) )
Du må lærer mig om episode1, fordi jeg vil laver den selv. Jeg prøvede for et par uger siden på og starte på en, men det er svært og efterligne romero's stil.

Det er synd, du ikke vil review wads mere. :(
Jeg kunne godt lide dine reviews. De var længere og bedre end de her "OMG I WILL REVIEW DOOM WADS!! SO I WRITE 3LINES!!!" typer af reviews.

Og Shaviro: Du ordner bare alle brokkerøvene, der ikke kan gøre for at de ikke er danskere ;-)


De kan bare lærer dansk. :P

Share this post


Link to post

Det er lettere sagt end gjort. Altså dét der med at lære dig at designe episode 1 baner. Du skal nærstudere Romero's værk godt, og især bide mærke i alle detaljerne: Den måde hvorpå han laver korridorer, gange og rum på. De hænger tit sammen, er ikke særlig lineære og så er han glad for vinduer. Miljøerne skal være lidt dystre uden al for meget lir på væggene. Husk også kun at bruge episode 1 teksturer/flats og monstre/våben.

Tak for det du sagde om mine anmeldelser! Det luner på en kold sommeraften... Imellem os to: Så synes jeg det samme, hehe... ;-)

Share this post


Link to post
c-cooper said:

Det er lettere sagt end gjort. Altså dét der med at lære dig at designe episode 1 baner. Du skal nærstudere Romero's værk godt, og især bide mærke i alle detaljerne: Den måde hvorpå han laver korridorer, gange og rum på. De hænger tit sammen, er ikke særlig lineære og så er han glad for vinduer. Miljøerne skal være lidt dystre uden al for meget lir på væggene. Husk også kun at bruge episode 1 teksturer/flats og monstre/våben.


Det har jeg også gjort. Men det er svært. Din retro_eps var god, men jeg synes der manglede noget (jeg ved godt det er nemt og sige det, jeg ved godt det er svært. :) ). Jeg tror ikke nogen kan laver en total rigtigt ny episode1. Nå, men der varer noget tid før jeg ska til det og laver episode1.
Er ved og designer nogen af episode3 banerne, men jeg er ikke god til og afslutte baner. :(

Share this post


Link to post

Det er OK. Jeg har heller aldrig været 100% tilfreds med CH Retro Episode selv. Og ja, at afslutte en bane kan være ufatteligt svært nogle gange. Har selv problemer med det iøjeblikket med Pandemonium. Derfor tager jeg en pause og hjælper Paul Confiatis med et projekt han har gang i. Det er et par bitte små baner han skal bruge, så det kunne jeg godt. Vi har trods alt kendt hinanden længe...

Share this post


Link to post

Am I the only one who cannot access my homepage? I am, to put it frankly, rather nervous here and a bit worried... Feedback please! Thanks!

Share this post


Link to post

Forgot to pay them? Hell no! But I slept with the CO's daughter the other day.... Were I wrong!?

;-)

No seriously, I cannot understand it. It's back up again. I thought that the server could take a lot of hits before it would fall apart, but it seems that that isn't the case. Fusion told me in an e-mail, that this is the reason. I've never myself experienced it, and I've run TDR 3+ years from this server (with a short trip to Doomcenter and back). Well, I guess there's no need for concern, I'll just have to find another home then.

EDIT: My telephone company was doing some cleaning up on their servers. I thank them for having told and warned me in advance! NOT!

Share this post


Link to post
×