Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Funeral Fog

Holographic monitors

Recommended Posts

i am SO tired, i thought that said "homophobic monitors"

so i was like, "....?" and instead found the truth, looks cool and expensive.

i wonder what resalution and refresh rate would be, i bet it is shitty now. maybe not, who knows

Share this post


Link to post
AndrewB said:

Then, naturally, holodeck pornography...


good, i am not the only one who thought about that. ahh the possibilities. a dragon made entirly of boobs.... not really but some hot asian women would be nice

Share this post


Link to post
BBG said:

OMG holographic Counter-Strike Doom!!!!!11


damn u bbg u beat me too it ^_^

nah but games woudnt work well cuz it looks to flat, so it might be hard to play. just my thoughts =p

Share this post


Link to post
Zell said:

nah but games woudnt work well cuz it looks to flat, so it might be hard to play. just my thoughts =p

So you can type but you can't read?

Share this post


Link to post
Ultraviolet said:

So you can type but you can't read?

?? what? did i miss something? :( its holo grpahic but how far can it span? and it looks like it spans in a sphere, not ideal for playing doom =/

Share this post


Link to post
AndrewB said:

Then, naturally, holodeck pornography...

Scott Adams said it best: When virtual sex gets better than real sex, the human race will be doomed.

Share this post


Link to post
Zell said:

?? what? did i miss something? :( its holo grpahic but how far can it span? and it looks like it spans in a sphere, not ideal for playing doom =/


It's planar (2D). Just just normal monitor display.

Share this post


Link to post

They said it's not holographic. It screws with the air and they want it to be competitive with plasma screens.

No point really in playing games on it. Good for public displays though.

Share this post


Link to post

Who cares if it's not cost effective or anything, it's FUCKING COOL!

Share this post


Link to post
Ultraviolet said:

Man, I'd love to play pong on that.

Share this post


Link to post
IMJack said:

Scott Adams said it best: When virtual sex gets better than real sex, the human race will be doomed.

The human race has been doomed from day one anyway...so what's there to lose? :P

Share this post


Link to post
Python_Junkie said:

The human race has been doomed from day one anyway...so what's there to lose? :P

Spoken like a true forum whore :P

Share this post


Link to post

Humanity is severly flawed.

pritch said:

Spoken like a true forum whore :P

Heh.

Share this post


Link to post

humanity may be totally screwed and fucked up, but OMG HOMOGRAMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!1111111111

Share this post


Link to post
monochrome said:

humanity may be totally screwed and fucked up, but OMG HOMOGRAMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!1111111111

Are you romosexual?

Share this post


Link to post
monochrome said:

humanity may be totally screwed and fucked up, but OMG HOMOGRAMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!1111111111


monochrome = Minge Plant

Share this post


Link to post

If I had one, I'd just end up playing older games XD... holographic Sega CD Silpheed, anyone? (Silpheed is actually evil: the disc keeps getting read errors although it's a new previously unopened game. Oookay. 'Tis amusing and nauseating due to the backgrounds... "asteroids! Ahhh~!")

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×