Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Guest wee-man

Hello everyone! Im a new person :)

Recommended Posts

Guest wee-man

I just got doom! woohoo! :D even though I have a nice computer, the gameplay and availabilty of mods is coool :) did someone say coop? ;) youll see me stickin' around! :) system specs:
p3 800 mhz @ 1000mhz
256 MB RAM
2 20 gig 7200 RPM Striped MAxtor HDs
Geforce 2 MMX 32 mb AGP
Abit RAID bx133 MOBO
250 w powersupply
I come from the planetquake.com forumsa! I come...in peace!

Share this post


Link to post

Yo, yo, wuzzup! On behalf of me and mah peeps at doomworld, let me be da first ta say... welcome ta HELL, DAWG!!!

One little, itty bitty question though...
WHY DA FUCK DID IT TAKE YOU SO LONG TO GET YO HANDS ON DOOM! HAVE YOU BEEN IN A CAVE ALL YO LIFE OR SOMETHIN!
:P
Like I said... welcome to da weird part of town, boy!

P.S. is you one of mewse's boys, cause you is using one of his crazy ass fish icons!

P.P.S. DON'T GET POST HAPPY!! Just a fair warning, because mad peeps up in dis piece will flame ya for it. They like doin' shit like dat!

Share this post


Link to post
Guest deathwarrior

are you trying to scare people or something?

Share this post


Link to post

Naw bro, just playin' wit da newbies! You are definately one of da people around here dat should know I'm just playin' around (hence da stupid :P faces)!

By da way, where ya been at lately, I ain't seen ya around here?

Share this post


Link to post
Guest deathwarrior

yeah, im fully aware of that. ;)

i been in a lot of trouble at school, being suspended twice and changing classes in the same week! :(

Share this post


Link to post
deathwarrior said:

, being suspended twice and changing classes in the same week! :(

They HUNG you? Sheesh what sort of discipline do they have at your school? :)

Share this post


Link to post
Guest deathwarrior

heh, funky face.

they didnt hung me, like kicked me out of school for a certain amount of days.

Share this post


Link to post
Guest fraggle`
fodders said:

They HUNG you? Sheesh what sort of discipline do they have at your school? :)

ali g!!!!

Share this post


Link to post
wee-man said:

I just got doom!

Holy shit.

Go get ZDoom to play it with!

Or JDoom if you want the OpenGL graphics.

(They're in the Doomworld Source Ports section.)

Share this post


Link to post

hehe so me posten there two months ago about doom worked some one came

Share this post


Link to post
Guest deathwarrior
fraggle` said:

ali g!!!!

ali g?

now i'm gonna get flamed.

Share this post


Link to post

Yo, I checked out da site... but it basically says shit! Who da flip is dis ali-g bitch, and what da heck has he gots ta do wit me?!

Share this post


Link to post
esco said:

Yo, I checked out da site... but it basically says shit! Who da flip is dis ali-g bitch, and what da heck has he gots ta do wit me?!

You're trying to be him :)
http://www.alig4real.co.uk/

Share this post


Link to post

Uuuuuugggggghhhhhhh.... NO! Wrong answer, fairy! Heh, Heh, Heh!
Chew on dat a while!

Share this post


Link to post

I'll make you a deal... your computer for a shiny new nickel! It's a good deal it's, like, shiny and stuff. And you can say you have a nickel that one once touched by me! What do you think? I know that with a swap like this I'll be the one losing out, but that's just how much I love you guys. :)

Share this post


Link to post
esco said:

Two words: gotta problem?

Two words: nope.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
×