Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Melfice

Banned
  • Content count

    1351
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Melfice

  • Rank
    Senior Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Single Status Update

See all updates by Melfice

  1. "When I'm president,things are gonna change. My foreign policy? FUCK YOU. My domestic policy? Fuuuuck you! all you people who ride bikes in the city, Lock'n'Load, you're going down! WTF are you people thinkin about, wanna ride a bike in the city move to China, eat rice for the rest of your life! WTF are you thinking? Do you see speed limit signs in manhatten? No they don't exist! Red lights mean stop if you want to! Wake the fuck up and smell the maple nut crunch! "I have a little whistle!" I HAVE A HORN HONK HONK YOU'RE DEAD!"

    1. Naked Snake
    2. DarkWolf

      DarkWolf

      Damn your telegraph machine is faster than mine!

    3. The Ultimate DooMer

      The Ultimate DooMer

      Melfice said:

      "When I'm president,things are gonna change. My foreign policy? FUCK YOU. My domestic policy? Fuuuuck you! all you people who ride bikes in the city, Lock'n'Load, you're going down! WTF are you people thinkin about, wanna ride a bike in the city move to China, eat rice for the rest of your life! WTF are you thinking? Do you see speed limit signs in manhatten? No they don't exist! Red lights mean stop if you want to! Wake the fuck up and smell the maple nut crunch! "I have a little whistle!" I HAVE A HORN HONK HONK YOU'RE DEAD!"


      OMG, George Bush is on these forums!! What do we do??

      Oh wait, he's already president - it must be a previous quote then...

×