RoozyDoom1999

Members
  • Content count

    48
  • Joined

  • Last visited

About RoozyDoom1999

  • Rank
    Green Marine

Recent Profile Visitors

1104 profile views
  1. "I'm 18".....yeah OKAAAAAYYYY

     

    And I'm Jesus himself and I'm also friends with Vladimir Putin

    1. Myst.Haruko

      Myst.Haruko

      Shhh,can we move on and leave that guy alone?

    2. Tracer

      Tracer

      Hello comrades.  This is Vladimir Putin.  I have hacked into your friend Tracer's doomworlds accounts and haves decided to say hello.  Da, Da, Da!

    3. ImpMan11203

      ImpMan11203

      Привет Владимир! Как ты?

      yes I know some Russian

      NO I am not a spy

    4. 38_ViTa_38

      @ImpMan11203, you forgot the comma after "Привет". :P (although I know much more Russian 'cause it's my native language)

    5. bzzrak

      bzzrak

      Oh no it's communism time!

    6. Tracer

      Tracer

      Imoman said he is not a spy...wait...that's exactly what a spy would say! 

    7. Tracer
    8. ImpMan11203

      ImpMan11203

      CRAP!!! they're on to me...;-)

  2. gET oUT oF dOOMWORLD

    1. Show previous comments  3 more
    2. Eris Falling

      Eris Falling

      Wow, that's him told!

    3. leodoom85

      leodoom85

      Just got rekt in the ZDoom forums and it's already a living meme...

    4. Doomkid

      Doomkid

      I love how he went to ZDoom and said "I was warned by Ichor, a dope person" because I agree, Ichor is pretty dope

    5. leodoom85

      leodoom85

      haha, only to get banned shortly...

    6. BadLuckBurt

      BadLuckBurt

      Just when you think you've seen everything...

    7. Myst.Haruko

      Myst.Haruko

      He was way too edgy to handle this situation. 

    8. leodoom85

      leodoom85

      I'M 18!!!!!!!

      pfff...

    9. Xyzzy01

      Xyzzy01

      So am I, but for only one more week :D

    10. Xyzzy01

      Xyzzy01

      Shit, you were joking, nevermind :P

    11. Sgt Nate V

      Sgt Nate V

      Wait shit I fucking hate homestuck I just want this Roozy asshole to get the fuck out of Doomworld and The Doom community itself.

  3. And I'm 0 percent fine. I passed out.
  4. OMG... >_<
  5. oh... ?
  6. Hahahahaha.
  7. Oh. I have to edit this.
  8. Yes.
  9. Ok. I will calm down for the rest of the day.
  10. That's right!
  11. I've just learned!
  12. Get. The. Fuck. Out. Of. Doom. World. Now.
  13. NEXT IS YOU!!!!
  14. I hate you. I'll let the moderator ban both of you.
  15. Shut up, damnit! Shut up, I'm 18 and I'm not fucking drunk! EDIT: NOW STOP THIS SHIT EVER AGAIN. I'M SAVING THIS THREAD. Double edit: I am 10 = I am 18 years old. hahahahaha, you can't get me