Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ThatWeNGuy

Members
  • Content count

    87
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About ThatWeNGuy

  • Rank
    I climb that one mountain called celeste

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ThatWeNGuy

    Angry Quilt 2 - a limit removing map for Ultimate Doom

    unfortunately, I unable to finish it in time. oh well, I just gonna leave it as unfinished for now. I'll finish it soon if I can. AngryQuilt2v07.zip
  2. ThatWeNGuy

    Angry Quilt 2 - a limit removing map for Ultimate Doom

    right um, I barely made any progress on my section, and I was kinda busy yesterday. I'll try to finish it if I can, if not then oh well.
  3. ThatWeNGuy

    Angry Quilt 2 - a limit removing map for Ultimate Doom

    hehe it's my turn I'll start after I ate my lunch.
  4. ThatWeNGuy

    React To The Custom Title Above You

    ah shit, I used cheats.
  5. ThatWeNGuy

    Angry Quilt 2 - a limit removing map for Ultimate Doom

    can I take square number 7?
  6. ThatWeNGuy

    Most recent game you finished?

    Katana ZERO, got around finishing it few days ago. It was a great game ngl
  7. ThatWeNGuy

    I want to play and record videos of your WADs!

    Here's a, multi-map wad that I probably didn't update for 7 months. (oh and also my lastest release currently)
  8. ThatWeNGuy

    NUTS

    my computer almost suffered lol
  9. ThatWeNGuy

    whats your highest play time in your steam library

    Rivals of Aether with 122.3 hours, runner-up being Forza Horizon 4 with 97.9 hours. hmm...
  10. withdrawing my slot since I got no time currently plus got too busy on other stuffs.
  11. ThatWeNGuy

    Doom Streams

    https://www.twitch.tv/xxwenxx playing though TMMC2, resuming from MAP32.
  12. ThatWeNGuy

    Doom Streams

    uhhh, playing jenesis with final doomer I guess. https://www.twitch.tv/xxwenxx
×