Sign in to follow this  
Followers 0

A Question...

I'm wondering how you get those little titles under your name...

Share this post


Link to post

...or repeating the experment in question, like i did; on the other hand it was necessary, because it proved the experiment reproducible and therefore scientifically correct.

Share this post


Link to post

You people can get in trouble for doing that...

Archvile, you know this is going to get you in trouble :\

Share this post


Link to post

You have to become known for some trait or action, or you have to be a complete moron. Ling assigns titles.

Share this post


Link to post

You have to become known for some trait or action, or you have to be a complete moron.

Or both.

Share this post


Link to post

Coolness...then I shall work for a title one way or another...Muahahaha! <Trips on his way out, snaps his neck>
>:)

Share this post


Link to post

basically you have to do something that is unforgettable to everyone

For example: Disorder pisses Ling off!

Share this post


Link to post

For example: Disorder pisses Ling off!


I thought that was BBG...

Share this post


Link to post

Hmmm... I wonder if F**kMordeth has a title. That was pretty memerable...

Share this post


Link to post

Like the wonderful little experiment I just performed BUT SOMEBODY VOTED, RENDERING IT IMPOSSIBLE TO DELETE.

And lookie, there's your title!

Share this post


Link to post

Damm I’m gone for only two days. Archvile46 seems to be in big shit, BBG where is he? It's like the School days ... chaos.

Share this post


Link to post

And lookie, there's your title!

And it changes as we speak. Man what on earth did he do to get that post count? No don't answer LOL

Share this post


Link to post

Man what on earth did he do to get that post count? No don't answer LOL


Ok, I won't answer. :) But he already answered in this very thread.

BTW, is he really banned? Or is that just a title, like "On Probation"? I don't see why Ling would ban him.

Share this post


Link to post

Hmmm... I wonder if F**kMordeth has a title. That was pretty memerable...


memoriable*

Ye, F**kmoreth was the biggest, the most hilarious joke ever happened in here...lol

Share this post


Link to post

Damm I’m gone for only two days. Archvile46 seems to be in big shit, BBG where is he? It's like the School days ... chaos.



Heard Ling said he banned archvile46 at about 10:45p.m.(eastern)

Share this post


Link to post

...or repeating the experment in question, like i did; on the other hand it was necessary, because it proved the experiment reproducible and therefore scientifically correct.


You didn't get banned, though :P

BTW, is he really banned? Or is that just a title, like "On Probation"? I don't see why Ling would ban him.


Well, this isn't exactly the first time I've done something like this...

memoriable*


Memorable

Share this post


Link to post

You also look alive and well :)

Is your name spelled differently now? ;)

[edit]Oh yeah, obviously it was 46 before and 64 now... silly me[/edit]

Share this post


Link to post

I think I'll ban Archvile's entire IP range for ban evasion, and maybe Lament too, although he never swore to me that he would stop fucking with the forums like Archvile did.

Share this post


Link to post

Nope, just reversed the numbers at the end.

Share this post


Link to post

Question Ling, how wide is such an ip range? I mean if there lives another member in the same town as the person which is to be banned, would this member also be banned since he has a similar ip?

Share this post


Link to post

Oh man! I hope I'm not indirectly responsible for the banning...

Well, this is a bit horrifying, but oh well...

-300th Post WHOOPEE!-

Share this post


Link to post

Oh man! I hope I'm not indirectly responsible for the banning...


How would you be responsible? I'm the moron here, remember?

Share this post


Link to post

I mean if there lives another member in the same town as the person which is to be banned, would this member also be banned since he has a similar ip?

If they use the same service, then probably so.

Share this post


Link to post

Oh man! I hope I'm not indirectly responsible for the banning...


How would you be responsible? I'm the moron here, remember?

He could be the one who voted on your poll.

Share this post


Link to post

Oh man! I hope I'm not indirectly responsible for the banning...


How would you be responsible? I'm the moron here, remember?

He could be the one who voted on your poll.


ROFL, yeah, good point...

Share this post


Link to post

Could Ling know who did vote? How would he?


Even if he could figure it out somehow, it doesn't matter anymore...

Share this post


Link to post
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0