Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Yugiboy85

Members
  • Content count

    769
  • Joined

  • Last visited

About Yugiboy85

  • Rank
    Can send you to the shadow realm

Recent Profile Visitors

6025 profile views
  1. Yugiboy85

    [PRBOOM+, CL9] TECHGROWN - WIP - DEMO MAP AVAILABLE

    Oh wow, it's been a year almost hasn't it? Some update is long overdue on the current state of the project. It's still in the works (I've actually picked it up recently) but, it has admitedly been a slow progress. My original plans were to have this thing done by the end of this year but, it's not looking likely. Various reasons: - Work - Actually mapping for vanilla (which has been tons of fun but, also, quite a learning curve). - Lack of ideas, but that's all good now i think So yeah, this project will come out. Im really pleased with how it turned out so far. Just bear with me for some time. I am going to have to revise my initial plans though. Originally, i wanted to make 4-5 maps for this but, let's be real, i wont be able to. I will probably make 3 maps (2 of which are complete) for this. There may be some surprises along the way though, who knows hehe
  2. Yugiboy85

    Doom Pictures Thread 2022

    Forgot to share but yeah: 2nd vanilla map is a wrap :D
  3. Yugiboy85

    Doom Pictures Thread 2022

    Soon ™
  4. Yugiboy85

    Doom Pictures Thread 2022

    May or may not have some relation to the picture eggboy posted on the previous page :D
  5. Yugiboy85

    Wise Mystical Tree WAD?

    Hmm, well...actually...eh, actually i don't know :) :)
  6. Yugiboy85

    [UMAPINFO][Doom 2] Intergalactic Xenology Trilogy

    Map 13 is effin fantastic. The concept is executed really well. Holy shit. Great job guys :D
  7. Yugiboy85

    [UMAPINFO][Doom 2] Intergalactic Xenology Trilogy

    Tried to run it with dsda-doom and got this: NVM, It's my own stupidity. I'm not using the right IWAD lmao
  8. Yugiboy85

    Doom Pictures Thread 2022

    Finishing touches were added tonight. The map is no over. Release? Well, you'll have to wait and see :p This is vanilla btw.
  9. Yugiboy85

    Doom Pictures Thread 2022

    Been hard at work on my first ever vanilla map. Can't show ingame pics yet but, have a layout pic either way i guess. It's about 80% done. I only have 2 areas left. Release: I dunno.
  10. Yugiboy85

    E1M1 Made from memory

    You shouldn't be sorry lol, that's the whole point of "making it from memory" ;)
  11. Yugiboy85

    Megalyth Brendt Pantley R.I.P

    I didn't know them very much im affraid however, im pretty sure ive seen their avatar pop up on doomworld everynow and then. Regardless, it's always sad when a community member passes away so suddenly like that. My deerest condolences for you loss and may they rest in peace :(
  12. Yugiboy85

    Vanilla visuals ≠ Bad visuals.

    Aside from maybe a few of these screenshots that i do kinda agree, you are looking way too much into it. Most of the "problems" you mentioned are kinda non issues because most people wont notice them in the heat of gameplay. Especially the "flats not matching their textures" one.
  13. Yugiboy85

    The DWIronman League dies to: Man On The Moon

    Did i? Lol, i guess i forgot ^^ "
  14. Yugiboy85

    used a part of my doom level as an album cover

    I suppose it would be ok if it was a picture of the layout or something (probably in wireframe mode though to be safe). Then again, I'm not too knowledgeable on copyright etc... Fair use doesn't necessarily mean that you can use it for commercial purposes though afaik.
×