Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Yugiboy85

Members
  • Content count

    577
  • Joined

  • Last visited

About Yugiboy85

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

3198 profile views
  1. Yugiboy85

    [RELEASE] Eviternity RC1

    Afaik, zdaemon also doesn't like mbf specific code pointers or whatever (for dehacked).
  2. Yugiboy85

    [RELEASE] Eviternity RC1

    I usually agree with you on many things but not on this. The way it is in rc1 imo is quite bullshit (way too fast, too many manc fireballs, too many repeated deaths :/). So yes, i'm completely for the nerf on this one :D
  3. Yugiboy85

    What is your best map?

    Hmm. Man on the moon is the map i'm the most proud of as I've implemented everything i wanted to implement in it. It took me a while to get it out but, i think it was worth it in the end :D
  4. https://www.doomworld.com/idgames/levels/doom2/Ports/m-o/motm Single map, prboom+ cl11 at the least. Doom 2, map 1. Would love to hear your thoughts on this. Might take you a little while on a first try (1 hour ish) but, hopefully that is fine by you More info: Btw, it also recieved an honorable mention in this year's cacowards. But, that's just me shamelessly boasting :D Map is quite hard, difficulty settings are implemented of course.
  5. Yugiboy85

    Lunar Catastrophe - An Ultimate Doom Megawad (RELEASED!)

    This looks really cool, good job on that. I'm affraid to be that guy but, seeing the screenshot that look like the maps could work in vanilla, why limit yourself to testing in zdoom? I think you should also test the wad in prboom+ at the least to make sure that you dont run into any issues. Then again, that doesnt take away your hard work at all, just a small nitpick of mine haha. Other than that, i love the classic feel these screenshots give, keep up the good work. Again, dont rush a release just cause of christmas, we are very understanding here ;)
  6. Yugiboy85

    Jaws , the remake

    You can do much better maps. A shame tbh But heh, if you had fun making it at least, why not i guess.
  7. Yugiboy85

    Cacowards 2019 Mentionation Thread

    Honestly, im not gonna nominate eviternity, it doesn't deserve all the prais...who am i kidding? +++eviternity of course. Fantastic mapset from dragonfly and all the wonderful people involved. Fantastic work by ukiro too for his phenomenal texture pack.
  8. Yugiboy85

    Cacowards 2018 - 25 Years of Doom

    Congrats to all the winners and runners up. I'm a little disapointed that "Tangerine nightmare" didn't make it some way or another but i guess the competition this year was really tough haha Congrats @antares031 for winning a cacoward with struggle, you most certainly deserve it for the effort alone :D I still need to finish it myself but yeah, from what ive played of it, it was really fun. Finally, thank you for mentioning me as a runners up, it means so much to me. Now, i will strive even further. Unfortunately, i have no plans (yet) on a potential sequel to MOTM considering i believe i've made what i wanted with this series but yeah, who knows haha. Anyhow, terrific cacowards this year :) Nice to see a few new faces on the writing team too.
  9. Haha. No worries man. Thks for the new demo :D
  10. I like this. It has a very lunar computer feel to it (lunatic's map 4) with all the gray box textures used.
  11. A secret that could not be opened? Huh? This is odd. I tested this multiple times in prboom+ and all and i could open all the secrets. Maybe an isolated incident, i dunno. But im pretty sure all secrets are accessible Anyhow, thank you for the demo. Will check later :D
  12. Yugiboy85

    Stan Lee has passed away at 95

    Rest in Peace you effin legend. At least you died of natural causes and, you lived quite long. Still though, it hurts man :(
  13. https://www.doomworld.com/idgames/levels/doom2/Ports/m-o/motm Official idgames link. Pfew, I can move on now :D
  14. I know, but it's only natural ;)
  15. Map sent to idgames, in the meantime: https://www.dropbox.com/s/3z4dwll54sfoyjd/MOTM.zip?dl=1 EDIT: I'm terribly sorry @Fuzzball, I completely forgot to mention you in the readme file even though you made some really useful texture edits for me. I'm a terrible person. Please accept my sincerest apologies... I knew I would end up forgetting someone in the credits haha
×